skionline.pl sprzęt relacje
Wiadomości
Loeffler = funkcjonalność
Stoisko firmy Loffler (fot. J.Ciszak)2002.08.06
\"Loeffler ma dla Ciebie produkt - bez względu na to jaką dyscyplinę sportu uprawiasz\". Tak w wolnym tłumaczeniu brzmi hasło potentata w produkcji bielizny oddychającej i funkcjonalnej odzieży zewnętrznej.
Na stoisku w hali B1 firma z Ried w Austrii prezentowała swoją kolekcję lato 2003.
Nowy start Columbii
pokaz kolekcji Columbia lato 2003 (fot. J.Ciszak)2002.08.05
Kilka istotnych nowości dotarło do nas z obecnego na ISPO stoiska firmy Columbia. Ten jeden z liderów światowego rynku outdoor jest już na stałe obecny w Polsce, dzięki czemu obieg informacji i kontakty z mediami rozwijają się znakomicie.
Lider Vuelty w koszulce Polartec
Strój do buderingu firmy Polartec (fot. J.Ciszak)2002.08.05
Wizyta na stoisku Malden Mills - producenta materiału Polartec i jego licznych odmian - dostarczyła nam kilku ciekawych informacji nie tylko z sektora outdoor.

Polartec oczywiście prężnie działa i w Polsce - ma tu kilku odbiorców tj. firmy które szyją odzież outdoor.
Gore Party
Gore party (fot. ispo)2002.08.05
Na Gore party bawiono się do białego rana, a część uczestników od razu z imprezy zjawiła się na swoich stoiskach. Zadowoleni mogi być zwłaszcza procownicy i szefowie firm nagrodzonych przez Gore.
Puchar Niemiec w Bulderingu
Marietta Uhden (fot. J.Ciszak)2002.08.05
Tradycyjnie w trakcie ISPO w halach outdoor (A5 i A6) rozgrywane są zawody w dyscyplinach wspinaczkowych. Rok temu gościł tutaj Puchar Świata w bulderingu, w którym trzecie miejsce zajął Tomek Oleksy.
Tym razem rozegrano Puchar Niemiec w tej samej konkurencji.
ispo Outdoor Award
ispo Outdoor Award (fot. J.Ciszak)2002.08.04
Już po raz piąty letnie nowości outdoorowe zostaną nagrodzone w kategoriach: tekstylia, obuwie, hardware i akcesoria nagrodą ispo Outdoor Award.

Produkty zwycięskie będzie można podziwiać podczas trwania targów na Outdoor-Arena, na której odbywać się będą także sympozja, rundy eksperckie, codzienne podsumowania poruszanych danego dnia najistotniejszych zagadnień. Umożliwi to odwiedzającym wgląd w zagadnienia specyficzne dla branży outdoorowej.
GORE zaczyna nową kampanię
stoisko GORE (fot. J.Ciszak)2002.08.03
Wkrótce na całym świecie ruszy nowa kampania reklamowa firmy GORE - producenta znanych membran GORE-TEX i WINDSTOPPER.

Oficjalny początek kampanii GORE to oczywiście prezentacja stoiska na ISPO. Całą kampanię będzie można śledzić w naszych mediach już w jesieni.
Imprezy Outdoor
outdoor show (fot. J.Ciszak)2002.08.03
Podczas ISPO Lato dwie wielki hale wystawowe zajmuje sektor Outdoor. Jako uzupełnienie do stoisk wystawców w halach tych odbywaja się imprezy towarzyszące, które przyciągają tłumy widzów. Podczas naszych relacji z ISPO, pokażemy kilka z nich.
poprzednie1 - 8 z 8następne
Relacja

zobacz wszystkie galerie